جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس تشکیل شد

تاریخ ارسال : 1403/02/19

جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس تشکیل شد

سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باعث سرعت بخشی به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه ها می گردد.

 

جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی ، جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس با حضور آقایان بهادری فرماندار بندرعباس ، نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان ، سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان ، رحیمی مدیریت امور شعب بانک مسکن استان ، پیمانکاران و مشاورین پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر بندرعباس در سالن جلسات بنیاد مسکن برگزار گردید.

در ابتدا نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه گفت : در شهرک پیامبر اعظم شهر بندرعباس 4330 واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در 8 پروژه ((400 واحدی ، 256 واحدی ، 1360 واحدی ، 934 واحدی ، 240 واحدی ، 800 واحدی و 320 واحدی)) با پیشرفت فیزیکی های متفاوت در حال اجرا می باشد ، که جلسه امروز با حضور شما بزرگواران در خصوص سرعت بخشی به پروژه ها و رفع مشکلات و موانع موجود که باعث کندی پروژه ها می شود تشکیل شده است.

سپس پیمانکاران و مشاوران به بیان موانع و مشکلات پرداختند که مهمترین آنها تامین منابع مالی پروژه ها و نبود نیروی انسانی می باشد.

در ادامه بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس ضمن تشکر از خدمات مهندس نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان و مجموعه بنیاد مسکن در پیشبرد و اجرائی نمودن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن که از اولویت های دولت سیزدهم می باشد تقدیر و تشکر نمود و بیان نمود که در راستای پیشرفت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن که از برنامه های کاربردی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور محترم در طرح توسعه مسکن می باشد از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در خصوص تامین منابع مالی پروژه ها رحیمی مدیریت امور شعب بانک مسکن استان خاطر نشان کرد : منابع مالی پروژه ها از دوبخش تامین می شود که بخش اول آورده متقاضی است و بخش دوم پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن تامین می شود .

رحیمی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مسکن تخصص بانک مسکن می باشد و پرداخت تسهیلات بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها پرداخت می گردد که با توجه به کارنامه درخشان بنیاد مسکن  در ساخت پروژه های مسکن در روستا و شهرها در پرداخت تسهیلات هیچگونه مشکلی نداریم.

سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به پیشرفت بسیار خوب پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در حال اجراء می باشد از زحمات نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن استان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان جلسه مقرر گردید :

1-  جلسات بررسی روند پیشرفت پروژه ها به صورت دوهفته یکبار برگزار گردد و مشکلات و موانع جمعبندی و در شورای عالی مسکن که با ریاست استاندار برگزار می شود ، جهت رسیدگی و رفع آن مطرح گردد.

2-  جهت تامین خدمات زیر بنایی (آب ، برق ، گاز ، فضای سبز و معابر) و خدمات روبنایی (مدرسه ، بیمارستان و ....) از دستگاه های خدمات رسان دعوت شود در جلسات شرکت کنند تا با اتمام پروژه های طرح نهضت ملی مسکن مشکلی برای سکونت متقاضیان نباشد.

 

 

 

موضوع خبر :
  • جلسه
  • هماهنگی
  • بررسی
  • عملکرد
  • پروژه
  • های
  • طرح
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد جلسه هماهنگی و بررسی عملکرد پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بندرعباس تشکیل شد چیست؟

سوال: