تقدیر و تشکر بخشدار مرکزی , ریاست شورای اسلامی بخش و دهیاران بخش مرکزی رودان

تاریخ ارسال : 1403/02/17

تقدیر و تشکر بخشدار مرکزی , ریاست شورای اسلامی بخش و دهیاران بخش مرکزی رودان

از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان

 

تقدیر و تشکر بخشدار مرکزی ، ریاست شورای اسلامی بخش و دهیاران بخش مرکزی رودان از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی ، آقایان قائمی فر بخشدار بخش مرکزی شهرستان رودان ، شیخ صادقی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رودان به همراه دهیاران بخش با حضور در دفتر مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان از اجرای طرح هادی در روستاها تقدیر و تشکر کردند.

در ابتدا نوری زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان بیان داشت : در دوسال گذشته با اجرای طرح هادی در روستاهای استان توانستیم شاخص اجرای طرح هادی را از 34 درصد به 48 درصد ارتقاء دهیم .

ایشان با اشاره به اینکه متولی واگذاری زمین جهت تامین مسکن در روستاها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد گفت : تا کنون در 300 روستای استان 129000 قطعه زمین روستایی را جهت تامین مسکن متقاضیان آماده نموده است.

نوری زاده با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا کننده سیاست های دولت در آبادانی روستا می باشد خاطر نشان کرد : توسعه روستاها از جمله اجرای طرح‌های هادی، ساماندهی بافت‌های فرسوده و مقاوم سازی مسکن روستایی را بدون توقف دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم رضایت مندی مردم را افزایش دهیم و این موضوع جزء افتخارات نظام جمهوری اسلامی می باشد.

سپس شیخ صادقی رئیس شورای بخش شهرستان رودان از نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان بدلیل زدودن چهره محرومیت از روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درآبادانی و عمران روستاها خدمات زیادی انجام داده است.

در ادامه قائمی فر بخشدار بخش مرکزی شهرستان رودان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بنیاد مسکن بویژه رئیسی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودان بیان داشت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اجرای طرح هادی در روستاها باعث توسعه و پایداری روستاها می شود که این موضوع منجر به جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر می شود.

در پایان حاضرین در جلسه با اهداء لوح سپاس به نمایندگی از دهیاری ، شورا و مردم شهید پرور بخش مرکزی شهرستان رودان از زحمات شبانه روزی و دلسوزانه نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان و مجموعه بنیاد مسکن تقدیر و تشکر کردند .

 

موضوع خبر :
  • تقدیر
  • تشکر
  • بخشدار
  • مرکزی
  • ریاست
اشخاص :
  • نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - شهرستان رودان - دهیار
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد تقدیر و تشکر بخشدار مرکزی , ریاست شورای اسلامی بخش و دهیاران بخش مرکزی رودان چیست؟

سوال: