حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

تاریخ ارسال : 1402/12/13

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

با انتشار بیانیه ای مشترک از حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر قدردانی کردند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای مشترک از حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر قدردانی کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

                                                                  بسمه تعالی

مردم انقلابی و مؤمن ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... همواره با حضور درخشان و سرشار از اندیشه و شوق خود، صحنه‌هایی بی بدیل و خیره‏ کننده از شکوه همدلی و همراهی خود با این نظام الهی را خلق نموده و خالق ناب‌ترین تصاویر از اوج عشق ورزی به نظام، میهن و مقتدای اندیشمند خود بوده و در این عرصه، همگامی و همراهی نسل‌های مختلف، نشان از همگانی بودن این حضور و احساس تعلق برای تک تک اقشار انقلابی و با صفای کشورمان دارد.

 شکی نیست که این حماسه ماندگار، الفت و بیعتی مجدد با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) و تجدید میثاق با هزاران گل پرپر شده‌ی این خاک شهید پرور بوده و همچون سیلی خروشان برگرفته از قطره قطره‌ی آرای انداخته شده در صندوق، موجب نابودی و خنثی سازی دسیسه‌ها و ترفندهای خائنانه و زبونی و ذلت بیش از پیش بدخواهان نظام و انقلاب خواهد شد.

خداوند قادر و متعال را بابت حماسه باشکوه حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه،‌ در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شاکر بوده و ضمن تبریک این رخداد شکوهمند ملی به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، از حضور آگاهانه و سرشار از شوق و شور تمامی مردمان نیک نهاد این مرز و بوم، بویژه همکاران گرامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور صمیمانه تقدیر و تشکر نموده، از درگاه حضرت حق ‏تعالی، عزت و سرافرازی ماندگار نظام مقدّس جمهوری اسلامی، ملت شریف و پر افتخار ایران اسلامی و تمامی دلسوزان و خدمتگزاران به این نظام مقدّس را در ذیل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(روحی و ارواحنا لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداه) و تحت زعامت ولی امر مسلمین، در شکوه اقتدار نظام مسئلت می‌نماییم.

 

                                                                                                                                                    روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان 

 

موضوع خبر :
  • حجت
  • الاسلام
  • والمسلمین
  • روحانی
  • نژاد
  • نماینده
  • ولی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چیست؟

سوال: